We proberen je bestelling zo snel mogelijk te versturen, doch houdt rekening met een levertijd tussen de 2 á 3 dagen, nadat we de betaling hebben ontvangen.
Mocht een snellere levertijd gewenst zijn, dan kun je dat vermelden bij de opmerkingen. Het beste is om tevens een email te sturen naar bestelling@geurhout.nl
Houdt daarbij wel rekening met bestellingen die vrijdags na 16:00 worden gemaakt, de eerste besteldag, ook dinsdag kan zijn.
Pakket
Een aantal producten kunnen alleen als een pakket worden verstuurd. In het afrekenscherm kom je automatisch in een scherm waarin je de keuze hebt om bv. je bestelling op een andere dag te laten bezorgen. Tevens kun je er voor kiezen om het pakket 's avonds te laten bestellen. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden, het bedrag staat vermeld bij de keuze voor avondbestelling.
Je hebt ook de mogelijkheid om je bestelling op een PostNL locatie te laten bezorgen. De dichtstbijzijnde staat als keuze vermeldt, wanneer je liever een andere locatie wilt kiezen, klik je op de eerste keuze. Achter de verschillende locaties staat een klokje waarin de openingstijden worden vermeld.
Pakket
"Keuze uit een andere dag."
"Avond"
"PostNL locatie"
"Brievenbuspakje"
Bij meerdere producten kan er door geurhout gekozen worden voor verzending als pakket of brievenbuspakje. Brievenbuspakjes passen meestal door de brievenbus en je hoeft, voor bezorging, niet thuis te blijven.
Bezorging van je Brievenbuspakje wanneer het niet past.
Heel soms komt het voor dat een Brievenbuspakje+ niet kan worden bezorgd, bijvoorbeeld als de brievenbus vol is of kleiner dan het standaard formaat. In dat geval komt de bezorger van postNL enkele dagen opnieuw langs om het pakje te overhandigen of brengen ze het naar een afhaalpunt in de buurt. Mocht het zo zijn dat je van tevoren weet dat het brievenbuspakje niet door je brievenbus past, dan kun je dit het beste in het opmerkingen veld op het afrekenscherm vermelden en de gegevens vermelden voor een postNL locatie bij je in de buurt.
Verzending België
Vanaf 1 januari 2020 is de internationale regelgeving, welke wordt bepaald door de Wereldpostunie*,veranderd. In deze regelgeving is o.a. opgenomen dat er een strikt onderscheid gemaakt dient te worden tussen het verzenden van documenten en goederen. Alle goederenzendingen moeten voortaan voorzien zijn van een verzendlabel met barcode.
*Wereldpostunie: organisatie die het postbeleid wereldwijd coördineert.
Vanaf 1 januari 2020 kunnen we producten niet meer als brief frankeren, ongeacht de waarde van het product.
Om die reden worden alle goederenzendingen voortaan als pakket verzonden. Ook al zit het in een envelop. Op die manier komt er altijd een verzendlabel inclusief barcode op.
Noot oktober 2021: Omdat het verzenden van post zonder Track&Trace niet altijd vlekkeloos loopt, hebben we er voor gekozen om deze met DHL te versturen. Zodoende kunnen we beter nagaan waar je bestelling zich bevind. Dit betekend wel dat verzending iets duurder is geworden.
Nieuwe internationale regelgeving
"Goederen"
"Via DHL"
"voor post tussen de 0-2000 gr"
Beschermen van je bestelling
Omdat wij het belangrijk vinden om, waar mogelijk, rekening te houden met het milieu. Gooien wij bruikbare verpakking niet meteen weg.
Voor het verpakken van je bestelling proberen we zoveel mogelijk gebruik te maken van een hergebruikte doos. Het kan zijn dat je niet alleen onze gegevens ziet, echter ook gegevens, merk of logo van de vorige afzender.
Als opvulling gebruiken we oa oude kranten of verpakking welke elders zijn verkregen en dan zoveel mogelijk papier of karton. In enkele gevallen gebruiken we plastic wanneer dat beter is om je bestelling te beschermen. Hopelijk heb je de mogelijkheid dit aan te bieden bij je andere plastic.
De verpakkingschips zijn, zoveel mogelijk, 100% plantaardig en biologisch afbreekbaar.
Minder plastic
We verpakken de producten zoveel mogelijk in papieren zakken. Soms is het beter voor de houdbaarheid of bij kleine producten om plastic te gebruiken en sommige producten zijn al voorverpakt in plastic bij levering.